Jumaat, 23 Julai 2010

Award Dari Ninie Azriena

Aku dapat award dari Ninie Azriena
Jangan hairan... aku memang suka letak award-award di ruang sahabat ini...
Moga persahabatan ini akan kekal selamanya...




Aku nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada Ninie Azriena kerana sudi memilih aku antara penerima award-award yang comel cute ini.Ninie Azriena suruh aku pilih award mana yang aku suka... susah nak pilih beb, semua aku suka... so akhirnya aku ambil semuanya (aku tamak award) hehehe... Dah minta izin pun... jangan marah.

4 ulasan:

ninie_azriena berkata...

huhu..
tanks sudi terima award tue..
(n_n)

Norgadis berkata...

Utk Ninie Azriena
Aku kalau dikasi award memang ambil punya, aku suka tu...

tihasweetie berkata...

norgadis, sila amik tag dari belog tieha yer nti

Norgadis berkata...

Utk Tieha8384
Ada tag utk Nor, insya-Allah nanti Nor ambik...

Catat Ulasan