Ahad, 22 Ogos 2010

Award Eita Omar


Sungguh aku tak sangka aku akan dapat award ni buat kali ke dua, dulu aku dapat award ini dari simieY @ budak tak nakal kali ini aku dapat award yang sama dari Eita Omar. Cuma bezanya... award ini diselitkan sekali dengan tag...

Terima kasih Eita kerana sudi hadiahkan award ini. Jom kita terus kepada soalan dan jawapan...

1. apa yang bermain difikiran you all sekarang....
>>Aku berfikir... siapa pencipta awal award ini sebenarnya

2. apakah nama samaran you all...
>>Nora

3. berikan 3 orang yang paling kamu sayang...
- keluarga aku
- ibubapa aku
- adik beradik aku

4. panggilan untuk si dia...
>>abang

5. hadiah yang you all impikan dari seseorang yang istimewa...
>> tambang berdua untuk menunaikan haji di Mekah.

6. blog mana yang you all suka visit....
>> blog aku sendiri hahaha....

7. tagkan 15 blogger you all

  1. blogger
  2. blogger
  3. blogger
  4. blogger
  5. blogger
  6. blogger
  7. blogger
  8. blogger
  9. blogger
  10. blogger
  11. blogger
  12. blogger
  13. blogger
  14. blogger
  15. blogger
Yes!!! dah 15 blogger... jangan marah, nanti lekas tua hehehe...

0 ulasan:

Catat Ulasan