Rabu, 8 Disember 2010

The Best Traveller Blogger Award


Yes!!! seronoknya... aku dapat award lagi, aku terima award ini dari LoLz: I'm the best Thanks LoLz. Happy happy juga... award kali ini diserakan dengan 2 soalan, jawab jangan tak jawab.

Ini jawapan aku...

1.Dalam banyak-banyak tempat didunia nie, kat manakah tempat yang ingin anda pergi?

Biar pun aku sudah pernah pergi Madinah dan Mekah, tapi aku ingin pergi ke sana lagi, kalau dapat tinggal di sana lagi aku suka...



2.Apakah benda yang anda impikan dan ingin anda dapat dalam hidup anda?

Kalau "benda" yang aku impikan, aku ingin sebuah rumah yang membuat aku tenang dan happy duduk didalamnya saat-saat aku menghabiskan sisa-sisa usiaku.



Bunyi mcm sedih je... hahaha... dah tak sedih, aku happy, tugas aku hari ini dah siap...

0 ulasan:

Catat Ulasan