Isnin, 27 Disember 2010

Award Blog Paling Best Dari Umar


Salam,
Hari ini aku dapat award lagi, kali ini aku dapat Award Blog Paling Best & Terbaik Punyerr...!!!
Award ini dicipta oleh saudara k-ril dari blog http://bual-komputer.blogspot.com/ khas buat Umar Yang Cute dan selepas itu Umar menghadiahkan pula award ini kepada aku (panjangnya penerangan ni hehehe...)

Apa pun terima kasih kepada Umar Yang Cute kerana sudi menghadiahkan award ini kepada aku yang tak cute ini huhuhu... (maklumlah dah tua...) Moga persahabatan alam maya ini akan terus berkekalan dan moga umar tak bosan-bosan mengunjungi blog aku.

2 ulasan:

Eddy Ahmad berkata...

hehehe thnx sebab terima nyer umar rase segan plak hehehe...

Norgadis berkata...

Salam Umar.
Tak payah nak segan2... akak banggalah dpt award dari Umar, mcm best je blog akak ni hehehe....

Catat Ulasan