Ahad, 23 Januari 2011

Award Dari Myfrin's story



Aku terima Love Award ini dari Myfrin's story atau lebih mesra Kak Imun, award ini sebenarnya diciptakan oleh Nurul, so aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada mereka berdua kerana menghadiahkan dan mencipta awat yang cantik ini. (Aku memang suka bunga mawar @ rose)

Sebenarnya, award ni dah lama aku terima, tapi kerana bz teramat sangat menyebabkan aku terlambat melahirkan entri ini (maaf ya).

http://jafrin67.blogspot.com/ (pemberi)
http://nurulno92.blogspot.com/ (pencipta)

Hampir aku lupa, ada soalan yang perlu dijawab....

1 - Siapa orang yang paling korang sayang...?
Selain daripada diri sendiri (penting tu) aku teramat sangat sayang kat keluarga aku.

2 - Kenapa korang sayang orang yang korang sayang tue...?
Diri sendiri mestilah sayang (wajib sayang tu). Buat keluarga, merekalah segala-galanya untukku, mereka jugalah menjadikan aku merasa diriku disayangi.

3 - Berikan satu kata2 sayang yang terbaik yang korang nak lafazkan kepada orang yang korang Buat keluarga "Andainya aku sudah tiada, ingatlah bahawa aku pernah bahagia bersama kalian, Aku sayang kamu semua..."

4 - Berikan award ini kepada 15 blogger pilihan
Bahagian ini akan aku laksanakan akan datang bersama award ciptaan aku sendiri, harap tidak menjadi kesalahan ya...

0 ulasan:

Catat Ulasan