Khamis, 6 Januari 2011

WELCOME 2011 GIVEAWAY BY JZ BUSINESS WORLD & ILHAM NURRY


GIVEAWAY BY JZ BUSINESS WORLD & ILHAM NURRY

Apakah itu JZ BUSINESS WORLD & ILHAM NURRY? Di sini saya ingin kongsikan sedikit berkenaan JZ BUSINESS WORLD kepada kalian. Kepada yang pernah berkunjung di blog beliau mungkin sudah tahu serba sedikit tentang blog ini. Kepada yang belum pernah berkunjung, JZ BUSINESS WORLD ini sebenarnya menjual produk kesihatan BioHerbs. Antara produk BioHerbs yang disediakan ialah Tonik Buah Pinggang, Susu Kambing, Penghalau Lalat, Penghalau tikus dan sebagainya.
KLIK SINI jika ingin membuat pesanan.

Ok... Sedikit tentang JZ BUSINESS WORLD telah kita ketahui, sekarang saya nak cerita berkenaan ILHAM NURRY pula. ILHAM NURRY ENTERPRISE merupakan sebuah kedai menjual barangan kelengkapan perkahwinan seperti bunga telur, cenderahati, sirih junjung, gubahan hantaran, beg dan lain-lain lagi. Barangan beliau yang cukup menarik itu amat sesuai untuk dibuat hantaran atau majlis-majlis yang lain. KLIK SINI jika ingin menempah.

************

Sempena Tahun 2011 Yang Bakal Menggantikan Tahun 2010, JZ telah menganjurkan 1 lagi GIVEAWAY Sebagai Tanda Terima Kasih JZ Kepada Rakan-Rakan Blogger, Pelanggan Dan Pengunjung Yang Banyak Menyokong JZ Sepanjang Tahun 2010...

Kepada yang nak join, syarat-syarat penyertaan KLIK DISINI

Kalaulah saya menang, saya ingin memilih hadiah seperti di atas, sebuah beg yang cukup menarik. Sebenarnya barangan yang lain juga sangat menarik, tetapi saya memilih beg ini kerana ianya digubah dengan cukup teliti sekali sehingga memukau pandangan mata. Andainya ianya berwarna putih, pasti ianya akan lebih menarik dan kelihatan amat sesuai untuk hantaran dan ianya melambangkan keikhlasan dan kesucian hati pengantin.

GiveAway Ini berakhir pada 30 Jan 2011

Saya nak tagg...

  1. N Athirah
  2. Imanmom
  3. Anin

5 ulasan:

imanmom berkata...

tq tag..nanti saya join

JZ Business World berkata...

tq join. semoga ada tuah untuk anda! :)

Norgadis berkata...

@imanmom
Sama-sama kita join

Norgadis berkata...

@JZ Business World
Moga adalah tuah utk saya Amin...

iLHAM NuRRy berkata...

sila ke link dibawah untuk melihat pemenang entry terbaik G.A Welcome 2011

http://ilhamnurry.blogspot.com/2011/03/pemenang-welcome-2011-giveaway-by-jz.html

Catat Ulasan