Ahad, 17 Julai 2011

Beautiful Blogger Award Dari Matahari71

Beautiful Blogger Award Dari Ana Matahari71
http://matahari71.blogspot.com/

Assalamualaikum...13 julai lepas aku dapat TAG dari Matahari71. Dah lama tak buat tag ni, asyik sibuk je memanjang... Nampaknya kena tulis 7 perkara yang belum orang tahu tentang diri kita. Kalau ada yang dah tau tu tak apalahkan...

Jawapan aku simple je ni... apa pun terima kasih buat Ana @ Matahari71 kerana sudi tag dan hadiahkan Beautiful Blogger Award ini.

  1. Aku suka tulis puisi
  2. Tapi aku tak suka mendeklamasi puisi
  3. Aku ada adik dan abang
  4. Tapi aku tak ada kakak
  5. Aku ada anak permpuan
  6. Tapi aku tak ada anak lelaki
  7. Aku sebenarnya surirumah sepenuh masa yang sentiasa sibuk.
Hahaha... jangan marah nanti lekas tua...

Nak tag siapa pula ni... emm aku nak tag sesiapa yang baca entri inilah...

2 ulasan:

MATAHARI berkata...

terima kasih sudi jwb tag saya

Norgadis Labuan berkata...

Salam Ana@Matahari.
Terima kasih kembali...

Catat Ulasan