Khamis, 17 November 2011

Follow Blog Ena Dapat Hadiah


"Follow Blog Ena Dapat Hadiah" Tajuk cukup menarik sekali, kepada peminat contest dan GA memang suka dengan tajuk ni... Kalau nak hadiah pun kena jawab soalan dulu...

JAWAPAN:

1) Tujuan aku buat blog ni pada asalnya adalah untuk menghilangkan rasa bosan aku sebagai surirumah (supaya tak sakit jiwa, buat kerja yang sama setiap hari) hehehe...

2) Aku suka blog yang cantik dipandang mata, tidak menakutkan dan memeningkan.

3) Mungkin suka laksa penang, maklumlah dari Penang.

4) Hobi aku macam budak-budak, mengumpul setem, selain daripada itu aku juga suka meulis puisi (Betulkah tu?)

5) Bisnes on9... kalau ada yang menarik dan mudah mungkin aku suka

Soalan gold : emm... aku rasa blog Ena ni cantik, warnanya pun aku suka, cuma terlalu banyak sangat buah ceri tu sampai katun tu nampak kurang jelas, rupa2nya katun tu boleh bergerak, maklumlah mata org tua... hehehe...

Tarikh Last Menghantar Jawapan 22/11/2011

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

haha..kelakar lak baca sal katun tu..hee :P anyway..meh ameek adiah kol 7 ni.

Norgadis Labuan berkata...

Terima kasih hadiahnya...

Catat Ulasan