Selasa, 4 Mei 2010

Blogger Award Friendship


Salam Sahabat

Abu Luqman terlah bermurah hati menghadiahkan aku Blogger Award Friendship ni. Nampak comelkan teddy bear tu...

Ok ada 6 Syarat untuk penerima award ini... jom kita tengok syarat2nya...

1. COPY AWARD INI MACAM DAPAT GRAMMY , APA PERASAAN ANDA ?
Aku sebenarnya cukup terharu pabila ada sahabat yang sudi menghadiahkan award ini kepada aku. Terima kasih saudara Abu Luqman...

2. BERITAHU SAPA DAN LINK PEMBERI AWARD INI
Seperti yang aku katakan tadi, aku mendapat award ini dari saudara Abu Luqman dari blog "Apa khabar Orang Kampung" atau http://www.kachipemas.blogspot.com/


3 NAME THAT PEOPLE CALL YOU:-
  • Sayang~ suami panggil
  • Ibu ~ anak2/anak saudara/anak2 kawan panggil
  • Masmah ~ xkawan sekolah/guru/org yg berurusan rasmi panggil
  • Nora ~ Kawan2 panggil
  • Norgadis ~ Blogger dan sahabat penulis panggil
  • Dayang ~ mama/abah/adik beradik panggil

4. THING YOU DONE YESTERDAY:-
  • Bangun pagi kejutkan anak2
  • Solat subuh
  • Buat sarapan pagi
  • Antar anak yang kecik p tadika
  • balik rumah, cuci kain dan masak
  • P masjid belajar mengaji
  • Ambil anak lagi d tadika
  • Makan tengahari bersama keluarga
  • solat zohor
  • tidurkan si kecik /up date blog
  • solat asar
  • jahit pakaian sekolah anak / sambil sembang2
  • solat maghirb
  • makan malam / bincang2
  • solat isyak
  • sambung up date blog
  • tidor

5. FIVE WAYS TO BE HAPPY...

  1. Kalau anak2 dapat cemerlang dlm apa jua bidang (yg baik je)
  2. Kalau dapat melancong bersama keluarga
  3. Kalau tiada hutang di dunia dan akhirat
  4. Kalau dapat p Madinah/Mekah lagi
  5. Kalau dapat menunaikan haji

6. APA DALAM FIKIRAN ANDA , BILA ANDA MENJADI KAYA ?
Kalau aku kaya, aku nak bawa keluarga aku naik haji ke Mekah dan aku nak bantu anak2 yatim yang memerlukan...


sila layari http://www.kachipemas.blogspot.com/

0 ulasan:

Catat Ulasan