Ahad, 9 Mei 2010

Beautiful Blogger Award dari mommyyus

Beautiful Blogger Award dari http://nurusrin.blogspot.com/ (mommyyus)


Sebenarnye award ni aku beberapa hari yang lepas..tapi sibuk dgn aktiviti persatuan dan keluarga jadi tak sempat nak buat entri... Sori.. Aku dah 6 kali dapat Beautiful Blogger Award ini tapi yang ni berbeza sikit ... ada colorlah... cantik...

Terima kasih sangat-sangat kepada mommyyus, walaupun baru berkenalan, namun dia cukup baik hati, terus bagi award ni kat aku, terharu pula rasanya huhuhu... Beautiful Blogger Award ni maksudnya blog yang cantik ke atau pengirim award yang cantik ke atau puan punya blog yang cantik? (Aku yang perasan nampaknya hehehe...)

Di bawah adalah senarai syarat-syarat penerima award :
1. Buat entry tentang Award ini (Dah buat...)
2. Copy badge "Beautiful Award" ini (Dah copy...)
3. Ucapan Terima Kasih kepada Pemberi Award (Terima kasih Terima kasih...)
4. Senaraikan 10 blogger yang akan menerima Award (Dah senaraikan)

  1. Ibu
  2. Nora
  3. Ulasannya
  4. RNiaga
  5. LIland
  6. Karya
  7. Nurcahaya
  8. Tulisanku
  9. Puteri Mahsuri
  10. Puteri Hibiscus
Dah selesai kerja rumah yang tertangguh beberapa hari... Kepada penerima award, aku rasa kalian semua pasti gembira menerimanya...

0 ulasan:

Catat Ulasan