Rabu, 12 Mei 2010

Imanina cute give away

Aku dapat tahu giveaway ni dari sahabatku Bunga Dan Coklat...
PENGUMUMAN!!!!!.PENGUMUMAN.!!!!!



Nak join? Tengok syarat-syaratnya dulu...

1. Korang kena menjadi follower blog ni emma86 http://emacupcakes.blogspot.com/ (aku dah follow)
2. Tag 5 orang kawan-kawan anda supaya follow my blog (aku dah senaraikan)
  1. Adah
  2. N Athirah
  3. Pak Long Sifu
  4. Puteri Mahsuri
  5. Nurcahaya Atikah
3.Senaraikan blog emacupcakes.blogspot.com ke senarai Blog list anda untuk mengetahui perkembangan blog beliau (aku dah letak dlm list blog aku )

4.Yang paling penting letakkan Pic korang sefamily..(Blogger family)..bagi yang belum kawen tu, family korang adalah ibu bapa n sibling korang.(Aku dah letak pic family aku)

5. Anda letak link en3 yang telah anda buat pada post comment en3 ni (Aku dah letak link aku)

Give away ini emma86 nak bagi hadiah Perfume..
Tapi jenama perfume adalah dirahsiakan sehingga pemenang di ketahui...
Perfume adalah perfume original tapi defected.


Pemenang Give Away ini akan disaring melalui cara:
"CABUTAN UNDIAN OLEH IMANINA"
Tarikh akhir penyertaan adalah pada :
20 Mei 2010

Mari join reramai... KLIK DISINI UNTUK JOIN

4 ulasan:

Emacupcake berkata...

salam ukhwah..
tq for joint..
gud luck

Norgadis berkata...

Utk Emacupcake.
Salam ukhwah kembali... Terima kasih...

pak long berkata...

salam..
ok..
nanti kita joint kontest ni...mekasih banyak

Norgadis berkata...

Utk pak long.
Salam kembali...
join jangan tak join...

Catat Ulasan