Ahad, 9 Mei 2010

Contest Senyum Paling Menawan


Hahaha... gelak dulu... contest yang berupa tag ini saya terima dari sahabat saya "adah". Contest ini adalah anjuran cik Chentazetty. Oleh kerana berupa tag, aku pun usahakan jugalah untuk buat entri contest senyum paling menawan ni walaupun senyum aku yang dah tua ni taklah menawan lagi huhuhu...

Cari punya cari... inilah gambar yang aku dapat... nak kata senyum menawan... menawan ke? Nak senyum yang paling cun... taklah cun sangat hehehe... tak kisahlahkan, janji aku join contest senyum paling menawan ni...

"explain...nape anda suke senyum...."
Kenapa aku suka senyum? Aku suka senyum? Betulkah?
Aku memang suka senyum... kalau tengah buat cerpen cerita lucu... aku senyum dulu hehehe...


Syarat-Syarat Contest SILA KLIK DISINI


Due date untuk contest ni 20 mei 2010
Hadiah akan diberitahu kemudian, rahsia...
tapi memang best lah..kate cik sayer x hot, sayer cool.

Empat Orang Yang kena tag contest ini ialah

Catatan Penulis Remaja Muslimah
Hayat Seorang Remaja Muslimah
Nurcahaya Atikah
mommyyus

Selamat mencuba...

4 ulasan:

Mommyyus berkata...

alah..saya mane ade gambar senyum menawan. senuym hampeh ade..xpelah saye try k .

Norgadis berkata...

Utk Mommyyu.
Tak kisahlah.. asalkan namanya senyum, kira oklah, lagi pun join ni, saja nak memeriahkan contest cik Chentazetty yg memang menawan senyumannya tu...

M a W a D D a H berkata...

senyumanmu menawan di kalbu... :)

Norgadis berkata...

Utk MaWaDDaH
Hahaha... gelak kuat-kuat...

Catat Ulasan