Ahad, 17 Oktober 2010

Award Dari g0m0k 9enDek



1.Write 5 intresting facts about the person who gave u this award

  1. Perempuan
  2. Berbintang Gemini
  3. Suka ketawa dan membaca
  4. Pekerjaan: c.e.o
  5. Orang Melaka

2. Write down 10 intresting facts about yourself and your hobby....

  1. Aku suka tulis puisi
  2. Tapi aku tak suka mendeklamasi puisi
  3. Aku ada adik dan abang
  4. Tapi aku tak ada kakak
  5. Aku ada anak permpuan
  6. Tapi aku tak ada anak lelaki
  7. Aku pandai jahit baju
  8. Tapi aku tak suka menjahit
  9. Aku sebenarnya surirumah sepenuh masa
  10. Tapi aku sentiasa sibuk macam org bekerja

3. Pick your most 10 deserving recipients and describe them

Kalau nak letak 10... rasanya banyak lagi yang layak ni, so... award ni aku bagi kat sesiapa saja yang rajin berkunjung ke blog aku...


4. Link the blog of the person who gives this award to you.
http://gomokpendekk.blogspot.com/2010/10/award-dari-lily.html

Ok dah selesai, buat cik g0m0k 9enDek... terima kasih atas pemberian award ini, moga persahabatan ini akan terus berkekalan...

0 ulasan:

Catat Ulasan