Jumaat, 15 Oktober 2010

Anugerah Blogger Harapan Dari Fantastic Ajane


Inilah kali pertama aku terima Anugerah Blogger Harapan. Apu pun tak tau harapan apa yang aku dapat ni, harapan jadi orang kaya agaknya... Amin... hahaha....

Sebelum tu, aku nak minta maaf andainya terlamabat sikit buat entri award ni, bukan apa... aku tengah ubah sikit wajah award ni agar alamat blog yang tertera menjadi alamat blog Fantastic Ajane, FA nampak tak? alamat blog dalam award dah berubah, harap FA suka...

Lalala... aku ingat nak bersenang sikit sebab dapat award... nak belagaklah kononnya, rupa2nya ada syarat nak dapat award ni... hah! padan muka aku. Barulah sibuk2 nak baca soalan, menjawab soalan ni macam time aku sekolah dulu2 pula...


Sesi menjawab soalan...

1. nape suke memori seorang pemuda?
>>Tak tau nak katalah, nantilah aku tengok blog dia ya... kalau soalannya kenapa suka blog FA...? bolehlah aku jawab...
Blog FA ada love2 berterbangan kat tepi, ada lagu yang best, ada shoutmix berkatun dan banyak lagilah....

2. reaksi slps mendapat award ni?
>> happy beb. ini kali pertama dapat award blogger harapan

3. sila passing award.
>> nak passing award pula? Aku passing kat aku sendiri boleh tak? Bukan apa, nanti payah pula blogger lain nak tukar alamat blog FA kepada alamat blog aku dalam award tu... Nantilah aku buat award sendiri untuk aku passing2...

Sebelum aku berhenti berbicara disini, aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada FA kerana sudi hadiahkan award ini, FA... awak memang fantastic...

0 ulasan:

Catat Ulasan