Isnin, 11 Oktober 2010

Blogwalking Award dari Budak kecik

Award Dari Budak Kecik

Ini pertama kali aku dapat award dari Mohd Ridzwan, terima kasih atas kesudian mu memberi award ini. Lalala...nak jawab soalan lagi nampaknya....


>>Apa yang sedang bermain di fikiran you all sekarang?
Kalau sekarang... aku tengak fikir, bagaimana nak hasilkan sebuah karya yang baik (fikiran semalam dan esok lain lagi tu...)

>>Berikan 3 orang you all sayang ?
  1. Diri sendiri (pentingkan diri sendiri nmpknya huhuhu...)
  2. Bekas tunang (skrg dah jad suami hahaha...)
  3. Anak-anak (kebanggaanku semuanya...)

>>Panggilan untuk si dia?
Aku panggil abang je... (kadang2 panggil ayah kah kah kah...)

>>Hadiah yang u all impikan daripada seorang yang istimewa ?
Aku nak dia bawa aku naik haji bersama... (doakan aku...)

>>Blog mana u all suka visit ?
Blog aku sendiri (Banyak aku berkunjung ke blog org, tapi banyak lagi aku berkunjung ke blog aku sendiri...)

>>Tag kan kepada 10 blogger yang you all nak.

  1. blogger
  2. blogger
  3. blogger
  4. blogger
  5. blogger
  6. blogger
  7. blogger
  8. blogger
  9. blogger
  10. blogger
10 blogger dah ni, bukan tak faham tapi buat-buat tak faham, jangan saman aku ya...
Nota: Maaf hari ini baru sempat buat entri award ini dan hari ini juga saya follow blog awak. Moga kamu ceria dan bahagia bersama keluarga tercinta...

0 ulasan:

Catat Ulasan