Isnin, 15 November 2010

Award Dari Eiyda Dan Award Blog Cantik Dari Scarlett's Petals

Award 1

http://eiydaasaari.blogspot.com/

Award-award... Aku terima award ini dari Eiyda. Terima kasih daun keladi buat EiyDa atas pemberian award ini, kalau ada award nak bagi lagi, jangan malu bagitau je... aku terima... hehehe...

Award 2


Award blog cantik..
Tq sebab kata blog aku ni cantik. Rupanya cantik blog aku ni ya...

1. Berikan Nick Name untuk pemberi award :
Scarlett O'Hara

2. Ucapan untuk pemberi award
Terima kasih banyak-banyak !!!!!!

3. Berikan 6 fav artis/ singer/ group yang diminati :
P.Ramlee, Search, Wann , Iklim, Rossa, Marshanda(Sebenarnya banyak lagi tu...)

Bagi award kepada 10 orang kawan blog/ follower anda :
10 tak cukup, aku bagi kat semua follower aku...


Dah siap dah awards ni.. maaf kerana terlambat buat entri ni, sebenarnya tengah bz sekarang ni...

0 ulasan:

Catat Ulasan